24.11.13

November

November är konstigt i år.
Vissa dagar känns som vår.. I början av november hittade jag en maskros i gräsmattan som blommade för fullt..
Det har inte direkt varit kallt heller, å inte regnigt heller.
Molniga ruggiga dagar.. 
Lite svårt å tänka sig att det är 1a advent nästa helg..första julen i huset ❤
Igår åkte vinterdäcken på båda bilarna. Så nu är det gjort.. Och några julklappar har jag inte heller köpt.. Eller jo, 2 filmer till barnen.
Resten har jag ingen koll på alls vad vi ska köpa. 
Jag & Joel byter inte i år heller, förra året köpte vi huset, och i år ska vi köpa lite vitvaror till köket, det får bli vårt i år.

Jag gillar att det börjar bli kallt nu, man känner ju hela luften blir friskare och man måste ha bra med kläder & skor för att kunna va ute en längre stund..


Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar