18.10.12

Så satans orättvist

Livet kan vara så orättvist.
Jag vet inte om det finns 'nån däruppe' oftast tror jag inte det. Men ibland- t ex när barn dör... Då hoppas jag att det gör det. Inte Gud, men någon anhörig som kan finnas för barnet om han/hon är rädd, ledsen eller glad.. Någon att hålla i handen, skratta, gråta, leka & läsa böcker med...
Satt extra länge och lekte med killarna i Lekrummet idag. Livet är sååå skört och ömtåligt... Hamnade på en blogg idag, hjärtat krampar och det är svårt att se vad man läser för alla tårar, det kunde varit min familj.
Så- mina fina vänner, va extra rädda om varandra och lämna gärna ett avryck, en tanke hos Sofie- mamman i familjen som har kastats in i det ofattbara!

Http://med-barnen-i-handen.blogspot.com


Med tårar i ögonen och tankar till Tristans familj.

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar